Meisjesclub Rhodé

Beste meisjes, zit je in groep 3, 4 of 5? Dan ben jij van harte welkom op de meisjesclub! Eens in de twee weken op vrijdagavond zijn wij te vinden in de bovenzaal van de Sionskerk. We beginnen om 19.00 uur en de club is om ongeveer 20.30 uur weer afgelopen.

Wat doen we op de meisjesclub? We zingen graag met elkaar en bidden voor en met elkaar. Daarna luisteren we geboeid naar een Bijbelverhaal. Ook leren we een Bijbeltekst. Na de pauze is het dan de hoogste tijd om te gaan knutselen. We maken altijd de leukste werkjes en hebben het ontzettend goed naar ons zin. We zouden het echt fijn vinden als jij ook met ons mee komt doen!

Groetjes van de juffen en de meiden van Rhodé.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Maaike Hagendijk, telefoon 078- 2000327 of per email: wahagendijk@solcon.nl.