Meer over Gemeente

Plaatselijk kerkblad / nieuwsbrief

Hieronder vindt u de meest recente nieuwsbrieven.
21-08-2020 NIEUWSBRIEF AUGUSTUS Week 34

17-07-2020 NIEUWSBRIEF JULI Week 29

03-07-2020 NIEUWSBRIEF JULI Week 27

19-06-2020 NIEUWSBRIEF JUNI Week 25

05-06-2020 NIEUWSBRIEF JUNI Week 23

In de regel verschijnt op de zondag voorafgaand aan de nieuwe maand een nieuw nummer van het plaatselijk kerkblad. Dit kerkblad is gratis en kan bij de uitgang van de kerk worden meegenomen (graag één exemplaar per gezin). Naast een meditatief woord staan hierin het actuele gemeentenieuws, alsmede de roosters van de kerkdiensten, van de oppas en van de autodienst. Ook alle data van clubs, verenigingen en kringen worden hierin opgenomen.

Tevens vindt u er ook de adressen van predikant, scriba, kosters enz.Halverwege de maand verschijnt er een nieuwsbrief met daarin alleen zakelijke informatie. De eindredactie valt onder verantwoordelijkheid van de kerkenraad. Kopij voor zowel het kerkblad als de nieuwsbrief moet, minimaal één week voor verschijning, worden ingeleverd bij:

Dhr. J.J. Hoogvliet: redactiekerkblad@hhgridderkerk.nl