Meer over Diaconie

Bezoekwerk

Naast de bovenstaande naastenzorg is er ook een commissie die zich in wil zetten om gemeenteleden, die weinig/ geen mogelijkheden hebben om aan het kerkelijk leven deel te nemen, een bezoekje te brengen. Hierbij denken wij bijvoorbeeld aan kerk-telefoonluisteraars en zij die beperkt mobiel zijn. Als u prijs stelt op een bezoekje van mede-gemeenteleden, kunt u ons bellen. Een luisterend oor en een gezellig praatje kan al zoveel goed doen. Natuurlijk hebben wij anderen hiervoor nodig. Lijkt het u iets om een medegemeentelid te bezoeken, wilt u dit dan doorgeven aan ons, wij roosteren u graag in. Belangrijk is daarbij dat het haalbaar blijft voor iedereen en daarom zullen wij proberen zoveel mogelijk gemeenteleden in te schakelen. Het kan dus ook gebeuren dat u als gemeentelid door één van ons gebeld wordt met de vraag om eens een bezoekje af te leggen.

Femmi van Dijk - Steenbergen tel. 078-6821901
Carolien Neeleman - van Dorp tel. 0180-745034