Jongensclub Samuël

In het winterseizoen komt om de week op vrijdagavond de jongensclub bij elkaar. Deze stoere jongens uit de groepen 3 t/m 5 vinden jullie dan in de bovenzaal van de Sionskerk. We beginnen om 19.15 uur en we gaan om 20.30 uur weer naar huis.Op de club vertellen we verhalen uit de Bijbel. Het is onze vreugde de jongens te vertellen over de goedheid en genade van God. We horen dat in al de verhalen over geloofshelden uit de Bijbel terug. Naast de vertelling zingen we psalmen en liederen met elkaar en soms leren we een tekst aan. Na de vertelling gaan we in groepjes uit elkaar om er met elkaar over door te praten. Vaak gebruiken we daar een boekje of verwerkingsblad voor. Ook is er genoeg tijd voor andere leuke dingen: wij timmeren, zagen, schuren, lijmen, schilderen, kleuren, rennen, zingen en spelen er driftig op los of doen met elkaar een leuk spel. Eigenlijk is het gewoon heel gezellig op de club! Ben je nog nooit geweest? Kom gerust een keer kijken! Heb je vragen? Neem dan even contact op met Hans Bevelander, hansbevelander@hotmail.com, 0630790804.